En riktig karl

Det måste väl erkännas att den här bloggen verkligen inte får den kärlek en blogg förtjänar. Eller hur?

Nu är det såhär. Jag vill nog inte riktigt gifta mig just nu, och det är precis därför jag inte gör något på det här stället längre.

Vill man mig något, trots det, det kan vara allt från att spegla sig i min glans, beundra min intelligens, skönhet, innovationsrikedom, eller helt enkelt bara försöka omvända mina tankar om att inte gifta mig, så ska man absolut skynda sig iväg till en annan sajt: Kvinnokarl.

Det känns mer mig på nåt sätt. 😉

3 svar to “En riktig karl”

  1. gagner de l1899argent aux machines a sous Says:

    gagner de l1899argent aux machines a sous

    En riktig karl | Bröllopsbloggen

  2. giocare a slot machine dei bar gratis Says:

    giocare a slot machine dei bar gratis

    En riktig karl | Bröllopsbloggen

  3. ilmainen pelit Says:

    Upon completion of a game, an on-site operator reports
    back to the gambler to notify whether they have won or lost.
    It has a stellar reputation in the online gambling community and as a brand is well respected and loved by many.
    He will also hide and try to ambush you, so be careful when chasing him.

Kommentera

