Tyvärr

Jag tror att jag kommer lägga ner den här bloggen.

Det är lite tråkigt, men jag tycker inte att det är kul längre. Det ger mig bara lite ”ångest” när jag inte skriver nåt, och jag har inga idéer om vad jag ska skriva, eller göra, för att komma vidare.

Vi får se. Om lusten kommer tillbaka eller det händer nåt spännande kanske jag återupptar det här igen. Annars kan ni alltid följa mig på http://baronaxelsson.wordpress.com/

Vi hörs?

4 svar to “Tyvärr”

  1. Mattias Says:

    Jag kan ta över!
    Men om jag gör det måste jag fråga – gäller samma deadline?

  2. Maika Says:

    Hejsan förredetta bröllopsbloggaren.
    Jag hittade din blogg efter att jag sj lagt upp bilder på bröllopskläningar på min blogg. Jag har läst alla inlägg och de flesta komentarerna…
    och blev nu riktigt nyfiken på hur de har gått.
    Hittade du henne?
    Vad hände efter sista inlägget här?

  3. Niklas Says:

    Du kan ju inte lägga ner bloggen!

    Spenderar all min lediga tid här.

  4. Aaron Says:

    Hmm… du kan inte vara mycket ledig du inte. Det är ju ändå 8 månader och typ 3 veckor sedan jag skrev ett inlägg här… 🙂

Kommentera

