Nähepp

Jag får nog tolka det här som att det inte blir nån date med Linköpings snyggaste tjej. Det var ju lite tråkigt.

Då får vi gå på nästa projekt. Vad nu det kan bli. Det vet jag inte än men jag sitter nu på jobbet, det är lugnt och jag ska vara här till klockan 8 i morgon, så nånting ska jag nog hitta på. Helst nåt lite för utelämnande eller som utmanar min stolthet. Det är roligast har jag upptäckt.

Har för övrigt varit i kontakt med en vigselförättare nu. Eller, för övrigt är nog ett konstigt uttryck i det här läget, det är ju ändå en del av själva målet.

Den 12 juli är preliminärbokat. Nu måste jag bara kolla så att det funkar med festlokalen också. En krypande känsla av att det den helgen brukar vara vad som kallas för ”Semesterdansen” har kommit till mig efter mitt samtal med förättaren. Det ska allt lösa sig ändå.

Nästa grej att ta tag i är nog menyn.

Ja, jag gör det roligaste först.

4 svar to “Nähepp”

  1. Janne Says:

    Jag tror aldrig att du kommer att klara det här och om du skulle lyckas, vad kan chansen vara 10% att du fixar det? så om du klarar det så kommer du aldrig vara gift i mer än 1 år innan skilsmässopappret fylls i.

    Kan vara sammanfatta det med ett ord: Idiot

    Skaffa en hobby.

    Jo jag har annat att göra på min fritid än att läsa här men just nu är jag hemma och är sjuk och då har jag redan hunnit surfa på alla bra sider och då fanns din kassa sida kvar..

  2. Magnus Says:

    Janne = tråkigt bitter?

  3. Janne Says:

    Nepp inte alls bitter, det är bara att jag tycks veta mer om livet 🙂

  4. rickercrossingover Says:

    Njae, nu kan vi ju ganska lätt lista ut att det är bara de som inte har lyckade förhållanden som har dragit slutsatsen att alla förhållanden slutar med skilsmässa. Det borde ju tyda på att du bara upplevt ena sidan av kärlek och därmed helt enkelt vet väldigt lite om livet.

    Ok, att förhållanden tar slut men det kan väl vara värt det i alla fall och det händer ju dessutom inte i samtliga fall. Jag kan håla med om att sannolikeheten att det ska funka är låg men det betyder ju inte att man ska låta bli att pröva. I så fall skulle ju folk sitta hemma och tjura hela dagarna på samma sätt som du.

Kommentera

