Sådär

Då var det ivägskickat. Jag ångrar mig redan. 🙂

4 svar to “Sådär”

  1. Petra Says:

    Underbart! Man måste våga för att vinna. Jag tycker du vunnit redan, bara genom att skicka iväg mejlet.

    Då väntar jag (vi?) med spänning på att få höra hur det utvecklar sig.

    GOD JUL! 😀

  2. Sofia Says:

    Du är ju inte lika mesig som jag trodde Aaron! =)
    Hoppas att allt är riktigt bra med dig. Kram!

  3. Kenny Says:

    såja!
    Det börjar ju ta lite fart Aaron men en viss besvikelse över att du frångått den ursprungliga planen har infunnit sig hos mig.
    Inga ringar eller kyrka el. liknande klubbat än?

  4. Magnus Says:

    Friskt. Bra att investera lite i galenskaperna.

Kommentera

