Utlämnande?

Jag tror att jag snart kommer göra något jag inte är särskilt säker på att jag borde.
Jag tror att jag snart kommer skicka iväg det här mailet till Linköpings snyggaste tjej:

Hej
Jag förstår om det här kan verka lite underligt, men ge dig till tåls, så kommer du förhoppningsvis ta det på rätt sätt.
Jag håller just nu på med, vi kan kalla det ett projekt. Kanske har du hört om det redan, annars finns det mesta av intresse på
https://brollopsbloggen.wordpress.com
Tanken är helt enkelt att jag ska gifta mig i sommar. Tokigt, jag vet.
Hur som helst så skriver jag nu till dig för att fråga om du skulle vilja gå på en date med mig, som en del av det här projektet. Jag tror att det kan bli riktigt roligt, och hoppas såklart att du tänker lika dant.
Hör gärna av dig.
/Aaron.

Är det skitdumt?
Jag vet inte så mycket om henne, mer än att hon verkar trevlig och är väldigt snygg. Framför allt det kanske.
Ska jag?

4 svar to “Utlämnande?”

  1. Jessica och Keso Says:

    Do it! 🙂

  2. Petra Says:

    Klart du ska skriva till henne! Vad har du att förlora? Absolut ingenting skulle jag vilja påstå.. 🙂

    Du ska vara dig själv och om detta ”mejl” speglar DIG så ska du skicka det som det är skrivet. Jag kan däremot tycka att det kanske är lite opersonligt. Då blir det inte lika lockande som det skulle kunna bli.

    -Lycka till! 🙂

  3. Mattias W Says:

    så rätt!!!
    det är bara och kasta sig ut och köra!!!

  4. Charlie ChestnuTT Says:

    Kom igen nu Baronen.

    Det börjar ju bli ljusare snart, så om även din bröllopshorisont fungerar som resten av världen är det klart att du ska mejla(?) henne iaf…

Kommentera

