Jobb

Hej!

I helgen hade jag mitt första nattpass på det nya extrajobbet. Det var en spännande upplevelse. Jobba 12 timmar i sträck, från 7 till 7. Det ställde till det i huvet, och det ställde verkligen till det med dygnsrytmen. Men nu tror jag att jag är tillbaka.

Nu till det roliga. Jag har tagit ett första steg mot den tjej jag tidigare nämnt som är väldigt vacker. Vi får se om det leder till något positivt. Just nu tror jag inte det. Men så blir jag också väldigt osäker på mig själv ibland. Konstigt det där. Att sånt kan variera så väldigt mycket.

Jag fick också ett mail i går från en tidning som vill intervjua mig. Jag vet inte vad jag ska svara än. Tänkte sova på det, så återkommer jag om det. Vad tycker ni?
Det verkar vara en frilansare. Det spelar väl inte så stor roll egentligen. Men ska jag ställa upp på det? Det kan ju vara jätteroligt. Det kan också bli riktigt konstigt. Som vi alla vet är det ju ett lite underligt projekt och det kan ju inte vara svårt att framställa mig som en tok. Det vill jag ju inte.

Säg åt mig vad jag ska göra!

Nu blir det Dexter ett tag. Sov gott mina kära läsare.

7 svar to “Jobb”

  1. Anna Says:

    Nej du vill ju inte framstå som tokig;) Lätt hänt.. haha

  2. Erika Says:

    Å andra sidan så leder det kanske till ännu fler läsare och intressenter… Och vad gör det om nån vill framställa dig som en tok då? Det finns det säkert redan en del som tycker efter att ha satt sig in i ditt lilla projekt =) Tror du redan har tagit det steget…

  3. jenny Says:

    efter fredagens skrattanfall, funderar jag över om ”fredagsflörten” på p3 vore en väg att gå? 😉

  4. Madde Says:

    Absolut, jag tycker också att du ska satsa på Fredagsflörten! Jag menar, kan Anders kan väl du…?! Välj ett djur som signalerar ilska på ett humant sätt bara så..

    Eller så är det inte din stil att medverka i radio. Vad vet jag – upp till bevis!

  5. Aaron Axelsson Says:

    Haha!
    Hmm… vi får väl se. Jag gör mig ju så mycket bättre när man kan se mig också. Haha!

    Om jag skulle välja ett djur finns det ju bara ett alternativ. Hamster. Vad annars?
    Lite svårt att förklara bara…

  6. Karolin Says:

    Jag tycker att du är lagom radiomässig 😉

    Hamstrar är dessutom VÄLDIGT radiomässiga.

  7. Charlie ChestnuTT Says:

    Hehe, ”jag har sett din facebook”…

    tro mig kära läsare, hamster behöver inte förklaras

    loving it, baronen

Kommentera

