Hetsig dag

Ojoj. I dag har jag gjort saker i ett kör. Stressande.

Största delen av dagen är inte mycket att orda om. Plugg och lite kårgrejer. Men nu har jag just gått av mitt jobbpass i köket på Pub Örat. Om du bor i Linköping är det ett ställe du borde besöka. Om inte annat så för att se ”The Dancing Chef”, som jag ibland kallas. Jag tror det beror på att jag dansar väldigt mycket när jag lagar mat.

Nu sitter jag i alla fall och lugnar ner mig lite med en öl. Det ska bli skönt att sova snart. Och i morgon ska jag träffa en mycket söt tjej. Det ser jag fram mot.

Ett svar to “Hetsig dag”

  1. Anna Says:

    Sötnöt! detta är det mest underhållande jag någonsin läst, man får ju nästan lust att gifta sig med dig på stört;)

Kommentera

