Råkat på

Var uppe på Campus i dag, och såg den snygga tjejen jag skrivit om lite tidigare. Hon var väldigt snygg i dag också. Jag borde verkligen ta tag i det där, men jag vet inte om jag har modet i mig.
Det borde ju inte vara så farligt, det vet jag, men det känns ändå svårt. Dumt.
Ska fundera nån dag till på det så får vi se vad som händer.

Träffade den ena av de två i dag över en öl nere på stan också. Mycket trevligt, men jag har verkligen inte råd att hålla på så här den här månaden. Jag måste ju äta ochså, eller hur?
Det är för att jag jobbat så mycket. Det är dyrt att jobba. Resor som jag inte har normalt och mat och sånt. Får försöka lägga lite band på mig.

Roligast i dag är ändå att min syster ringde och hade fixat en blind date åt mig. Det verkar som hon vill att jag ska gifta mig. Det kan inte bero på annat än att den gamla låtsastvisten vi har. Jag hävdar att det är hennes ansvar att skaffa barn först, hon tycker att jag ska göra det. Är det så, sôstra mi?

Ett svar to “Råkat på”

  1. Magnus Says:

    Do It!

Kommentera

