Min tystnad, och vad den beror på

Hallå!

Man skulle kunna sammanfatta mina senaste veckor ganska snabbt. Jag har jobbat, mest hela tiden.

När jag inte gjort det har jag faktiskt börjat ta tag i det här projektet lite. Jag har börjat träffa två tjejer. Det innebär alltså att jag träffat dem ett par tre gånger. Jag gillar dem båda, av olika anledningar, så vi får se vad som händer på den fronten.

Jag har en känsla av att den ena av dem är lite mer intresserad av mig än den andra. Det ställer såklart till det i mitt huvud. Direkt kommer tankarna om att det är henne jag vill ha. Typiskt. Jag menar att det är ett av de vanligaste symptomen på den ”Konduktärsskräck” jag sägs lida av. Man vill ha det man inte kan få för att det är ett säkert kort. Ja, säkert att det inte blir nåt av alltså. Det löser sig nog tillslut.

Framöver då? Jag vet inte riktigt. Jag tänkte nog försöka träffa de här två nån gång till. Jag kan ju inte missa en chans där jag har två trevliga tjejer, som vet om att jag träffar andra och som inte helt stängt möjligheten att jag får presentera dem här snart.

Jag har lite andra tankar också, om hur jag ska kunna få lite fart här. Den som väntar på nåt gott…

Kommentera

