Produktiv

Ja, det har jag faktiskt varit.

Inte bara så att jag byggt en ställning till ekan och dragit upp den ur sjön. Jag har också kommit på och börjat iscensätta ett förhoppningsvis väldigt roligt sätt att skaffa mig en fru.

Ni kommer förstå. Förhoppningsvis snart. Bollen är inte längre i mona händer, skulle man kunna säga.

Nu ska jag sova. God natt.

2 svar to “Produktiv”

  1. Charlotte Says:

    Låter spännande – hoppas bara att det inte är du som satt i en av kontaktannonserna jag skrev om precis…

  2. Aaron Axelsson Says:

    Haha!
    Nejdå, det är inte jag. Jag lovar.
    Lite mer… avancerad är jag nog.

Kommentera

