Nu har det blivit så igen

Att jag inte skrivit på en vecka eller så. Illa.

Men det har varit en händelserik vecka. Jag har skaffat mig ett extrajobb, pillat med lite plugg och håller just nu på att städa min lägenhet. (Den har varit lite eftersatt på sista tiden.)
Eller, städar och städar. Jag sitter ju här och skriver just nu.

Jag märker att fler och fler hittar hit i alla fall. Flera gamla vänner som jag tappat kontakten med hör av sig. Det tycker jag är jättekul. Välkomna!

Om ni kollar runt lite så hittar ni nog en övergripande planering som jag gjort. Jag tror att jag har börjat omformulera den lite. Även om det är väldigt roligt att ta det i ordningen först bröllopsplaner och sedan fru, har jag insett att det är väldigt svårt att motivera mig för ett så, ja säg abstrakt mål.

Dessutom vill jag gå på date!

Jag behöver fortfarande er hjälp. Hur raggar jag upp en tjej som jag är tjenis med, men som jag egentligen aldrig pratat med, och som jag inte har någon egentlig anlednign att prata med?
Jag känner mig lätt handfallen.
Är det kanske så att jag ska strunta i henne och gå på nåt annat?

Ge mig gärna lite feedback.

4 svar to “Nu har det blivit så igen”

  1. Lyx Says:

    Kom till Sthlm o va ett lyxluder med mig så raggar vi lite kvinnfolk..helt enkelt!

  2. Sarah Says:

    Om du är allmänt snygg jämt så löser det sig säkert…

  3. kristinblom Says:

    Kan du inte bjuda på att du är ärlig? Säg till henne att du tycker att hon verkar vara en toppentjej och att du gärna skulle vilja bjuda ut henne. Jag tycker själv att uppriktighet är charmerande, men jag inser att det väl också skrämmer vissa. Om hon neggar dig så kan du kosta på dig ett ännu större leende och säga att det var värt ett försök. För det är det. Och om man är ärlig och trevlig och du får ett negativt svar sagt på ett snäsigt eller ironiskt sätt så är det väl ändå ett tecken på den personens tillkortakommande. Stå för det du tycker och var den du är. DET är sexigt.

  4. Theo Says:

    Ta en gittar, lär dig spela more than words, åk dit, spela fel, bli inbjuden på en kopp te, och du är hemma. Ju galnare desto bättre!

Kommentera

