Mycket folk

Tillbaka från Norrköping nu.

Det var en riktigt rolig kväll, även om den inte blev alls så som det var tänkt. Vi blev ganska i gasen, och splittrades i två grupper. Sen lyckades vi inte sammanstråla, till viss det på grund av några vakter som inte riktigt skötte sitt jobb. Men som sagt, det var kul ändå.

Den bestående intrycket var att det var helt otroligt mycket folk överallt. Visst, jag var medveten om att det var ”Kulturnatten”, men jag hade inte fattat att det innebar att alla var packade.

Som sagt, det var kul.

5 svar to “Mycket folk”

  1. Lisa H Says:

    Aron, du är tame fan inte riktigt klok! Men helt rätt i tiden, antar jag. Hoppas verkligen du hittar en toppen tjej som gillar den för den du är.

    Detta kommer förmodligen att kännas lite surt, men det är som du själv säger att du blivit lite lite lite ”pluffsig” (sorry) för jag kommer ihåg den super ”hota” Aron som jag var smygkär i typ femman, så och med mindre öl och chips ska du se att du blir lika snygg som förr! *ler* Menar inte att vara elak, men jag kommer alltid att minnas dig som långa smala Aron…fast vad vet jag…själv är och förblir jag töntiga, tråkiga Lisa i mångas ögon men lika glad för det är jag.
    Annars då? Har du aldrig tänkt på att kanske söka din blivande fru från dina norra hemtrakter??

  2. Emma Says:

    Det verkade som herr Aron var lite ”på arslet” igår… eller var du bara förbannad för du fick vänta på spriten?

    //fröken bartender

  3. Aaron Axelsson Says:

    Lisa, jag håller på. Att försöka leva lite bättre och träna lite mer… det ska nog bli bra till slut.

    Emma, ”på arslet”? Vad betyder det? Att jag var full, att jag var ett arsle, eller att jag var ute efter ett? 🙂

  4. Lars Says:

    Hej Aron.

    Jag håller Lisa H. Jag minns dig också betydligt smalare och lite längre än du är på bilderna. På översta bilden är du bara 3 cm lång och ungefär lika bred. Det innebär alltså att du har en 1:1 ratio, vilket är betydligt mer än jag kommer ihåg dig som. Men nu har jag å andra sidan inte sett dig sen 2001, så vem är jag att döma.

    Det glädjer mig dock att se att du ligger på samma sida om gränsen mellan ironi och allvar som jag ofta försöker befinna mig, nämligen mitt på. Jag har försökt följa det här projektet sen i början på sommaren och jag kan fortfarande inte avgöra om du skojar eller inte. Det är ett mycket roligt projekt i alla fall.

    Några frågor:
    Försöker du medvetet hitta stilar som liknar andra bröllopsbloggar eller skriver du bara som det faller sig?
    Bloggen innehåller mer och mer av ditt personliga liv och mindre och mindre av bröllopsförberedelser. Är det medvetet eller bara tillfälligt?
    Hur har du tänkt utveckla bröllopsplanerna i framtiden. Ligger fokus just nu mest på att träffa någon som vill gifta sig eller att få färdigt så mycket som möjligt av det bröllopsliga?

    Skriv mer. Det här är bra.

  5. Emma Says:

    jag menade nog alltihop: rätt full, var ett lagom stort arsle och säkert på jakt.
    Moahaaha!

    lycka till

Kommentera

