Mot arbetarstadens smutsiga bakgator

I kväll provar jag lyckan i Norrköping.
Det kan bli jättetrevligt. Det kan också bli så att jag går vilse bland alla bakgator. Det finns ju bara en gata i Norrköping, det vet ni va? Allt annat är bakgator till den.

Inget fel med det, det är ett sätt att bygga städer det också. Men man går lätt vilse.

Bor du i Norrköping förresten? Leta upp mig i så fall, det kan bli skitkul!

2 svar to “Mot arbetarstadens smutsiga bakgator”

  1. Anna Says:

    Mötte dig nyss i Industrilandskapet i armkrok med någon tjej. Lycka eller?

  2. Aaron Axelsson Says:

    Tyvärr inte. Det var min väns flickvän.
    Blev inte så mycket alls, det var lite mycket folk. Jag tror att jag mest bara köade till olika ställen.

Kommentera

