Att lösa

Jag har hittat en tjej som jag gärna skulle träffa lite. Jag tror det i alla fall.

Hon är väldigt vacker, och verkar trevlig.

Vi har lite gemensamma bekanta, så jag har träffat henne ibland förut men aldrig funderat i de banorna. Jag har alltid haft en annan tjej för mina ögon vid de tillfällena. En kompis till henne dessutom.

Så, hur gör man då?

Kan nån hjälpa mig med en strategi för det här?
Vi är inte  riktigt ”on speaking terms”. Så väl känner vi inte varandra, men vi nickar väl till när vi ses, ibland.

Det här var krångligt.

Ett svar to “Att lösa”

  1. kompis kollega Says:

    Tare lugnt för faaan. Jag har levt 4,5 år med en människa som jag trodde var min kärlek för livet. inte förrän hon gjorde slut förstod jag att jag egentligen bara saknade mig själv! Så ta d chill och bli kär i dig själv innan du för över din jävla livsångest på någon annan stackare.

    För övrigt ser du bra ut på alla bilder utom den som du valt för den här hemsidan. Så släpp det intellektuella fakade facet, jag tror inte det är du. Jag har sett din Facebook.

    PS. jag är inte din nästa fru, dessutom är jag kille och gillar tjejer

Kommentera

