En helg fylld av uppdrag

Den här helgen hade jag gärna lagt på bröllopsplaner, men så ville det sig inte.

I stället fick jag lägga nästa all min vakna tid på de ideella updrag jag har just nu.

Fredag kväll och hela lördagen utbildade jag ett kårfullmktige i hur man håller möten, och söndagen gick åt till ett annat sådant, men då som mötesordförande.

Veckan som kommer är istället vigd åt lite aktiviteter av mer privat natur. Jag återkommer.

2 svar to “En helg fylld av uppdrag”

  1. Skogstomtan Says:

    Yeeeejj! Heja Aaron

  2. Elin Says:

    Hej Aaron

    Jag ska sprida adressen vidare till mina singelkompisar =)
    Roligt att du försöker finna en fru. Lycka till.

Kommentera

