Shit, vad jag är dålig

Föråt.

Jag är verkligen dålig på att uppdatera den här bloggen. Det borde det bli ändring på.

Vad gäller själva bröllopsplanerna har det inte hänt så mycket. Jag håller på det ett tag till, det kan ju verkligen inte ta ett helt år att fixa sakerna liksom.

Däremot har jag varit och dateat lite. Det var kul, men resulterade inte i så mycket.
Jag tänker mig att om man går på date med mig, är medveten om den här bloggen, men inte vill bli nämnd vidnamn eller få en bild upplagd på sig, så är man nog inte så intresserad. Det har hänt två gånger de senaste veckorna.

Nu måste jag jobba lite, och retas lite med den här:

bild

Sådär ja. Vi hörs, mina kära läsare!

3 svar to “Shit, vad jag är dålig”

  1. kenny Says:

    fan vad väl aaron, keep up the dating!
    Jag håller med om inställningen kring flickorna, vill man inte synas här så blir det ju tråkigt för oss…då är det bättre om du hittar nån där vi kan få följa hur det går genom hela förhållandet 🙂

  2. CalleCapone Says:

    Hörru…

    det heter inte dateat, det heter dejtat

    precis som mejlat heter mejlat…

    och Leila heter Leila

  3. Aaron Axelsson Says:

    Nejdå Charli, det heter E-postat.

    Hur som helst, jag gillar inte ej-försvenskningen. Tycker det ser fult ut, så jag använder det inte.
    Inte dejt, inte tejp, inte lejla, inte mejl…

    Sorry.

Kommentera

