Guess who’s back?

Bröllopsbloggskillen is back.

Nu har jag tagit mig hem till Linköping igen, och börjat starta upp mitt liv igen. I dag stägas det i Tannefors kan jag lova.
Det var skönt att komma hem, men dammet har insett att det fått leka ostärt i två månader. Jag har på känn att jag kommer vinna fajten mot det. Till slut i alla fall.

Annars har jag styrt med lite allt möjligt. Jag var ju på Chris Cornell som ni vet. Det var riktigt bra. Konserten i sig tog mig inte närmare mitt bröllop. Däremot ölen efteråt. På Krönet, jag tror att det är ett inoficiellt gay-ställe, en känsla jag får, hittade jag en mycket söt och trevlig tjej. Vi snackade lite och bytte nummer och så. Det ska jag ta tag i snart.
(Ja, jag söker anledningar att åka till Stockholm.)

I tisdags träffade jag en gammal vän. En klasskompis sen högstadiet som jag inte sett på sju år kanske. Det var mycket trevligt, om man bortser från att hon gått och blivit riktigt snygg och jag lite plufsig, så jag kände mig lite i underläge.
Inget romantiskt så, men väl något som gjorde mig glad. Jag tänker mig att det är bra att vara glad.

Sen jag kom hem har jag haft några möten för att sätta igång med några uppdrag jag har under hösten, käkat lite mat och hängt runt lite. Inget speciellt, men det har varit juste.

Till veckan har jag lite planer på vad jag ska ta mig för. Det kommer senare, för jag vet inte om jag kommer lyckas. Grö jag det kan det bli smaskig läsning för er.

Oj. Nu är nog tvättmaskinen klar. Hörs!

Ett svar to “Guess who’s back?”

  1. Matilda Says:

    Dålig uppdatering hörru. Hade hoppats på ett bröllop till nästa år=)

Kommentera

