Snart

Ni får ha lite tålamod med mig.

Jag vet att frekvensen på nya inlägg har varit under all kritik den senaste tiden, men det här hänt så mycket annat de här veckorna så jag har inte riktigt haft varken tid att skriva ordentligt eller något att berätta.

Jag har i alla fall i dag fått ett jobb. Inte heltid, jag ska plugga klart också, men väl ett par timmar om dagen.
Jag har varit på fest i helgen. Ett riktigt spektakel som vi inte ska prata mer om här. Det var kul, mer än så är inte intressant.
Förutom att jag träffade en väldigt vacker tjej. Ett projekt för det här året, helt klart. Det hoppas jag att vi kan återkomma till.

I kväll bär det av till Stockholm för att gå på konsert med Chris Cornell. Där kan jag kanske hitta mig en kandidat. I så fall kommer hon ju i alla fall ha bra musiksmak (enligt mig såklart).

Nu, packa och få nåt i magen. Vi hörs i morgon!

Ett svar to “Snart”

  1. PokerFlickan Says:

    Borde dejta mer och jobba mindre 😛

Kommentera

