Rapport från helgen

Ni kommer få stå ut med lite privatare inlägg också. Jag är ju trots allt mer än bara ”Bröllopsbloggskillen”. Jag har ett liv utanför internet också, som innehåller lite mer än bröllopsbestyr.

I helgen var jag till exempel på släktträff/kalas/fest.
En mycket trevlig tillställning i Borensberg. Så trevlig att vi vid halv-tvåsnåret blev ombedda att vara lite tysta av semesterfirare runt omkring. Inte för att vi var särskilt högljudda men så sent på natten får man väl acceptera att folk tröttnar.

Det var kul att träffa hela högen igen. Flera kusiner jag inte ser så ofta var med, jag tror att det bara saknades en av oss tio.

Men det är klart, det hände inte så mycket på den här festfronten. Nu är det bara tre dagar kvar innan jag åker tillbaka ner till Linköping. Då ska vi dra igång det här på riktigt allvar, med planerande och dater och jag vet inte vad.

Vad ska jag göra tills dess? Säg åt mig vad jag boder fixa här i Stockholm innan jag åker, så rapporterar jag om det efteråt.

Kommentera

