Jag vill gå på date

Vill du det?

Skicka ett SMS till mig i kväll i så fall, så tar vi det därifrån.

4 svar to “Jag vill gå på date”

  1. Magnus Says:

    Yes, så där ska det gå till, go get em.

  2. Björn Says:

    Hur gick det? Fungerar den här typen av blogg-raggning?

    PS. Jag tror fortfarande hårt ett anmälningssystem här på bloggen, men det kanske kommer? DS.

  3. Magnus Says:

    En anmälningssida skulle vara grymt, jag tror jag gör en åt dig på jobbet i morgon.

  4. sampes Says:

    Haha skön grej…

Kommentera

