Testar lite här

Hejsan.
Jag kollar lite hur det funkar att blogga från mobilen. Något som jag anser är en av de viktigaste funktionerna en blogghost bör ha.
Det verkar ju funka. Bra!

Kan ju passa så att reagera lite på de kommentarer som ni här skrivit.
Till att börja med är det jättekul att ni är så många och att de flesta verkar tycka att det är ett roligt projekt. Bara två negativa kommentarer hittills.

Karro; Tack. Det var precis vad jag ville höra och vad jag själv trodde. Då är jag inte helt borta alltså.

Jaha. Mer än så gick det inte att skriva från mobilen, så då tar vi det den vanliga vägen då.

Loverlina; Du har såklart helt rätt i det du säger om vad jag söker. Jag vill ändå få ut lite text om mina tankar om det, eftersom det både hjälper eventuella kandidater att ta kontakt med mig och berättar ganska mycket om vem jag är.
Jag tror att jag kommer undvika rent fysiskt attribut, då de snarare utesluter kandidater än ”pinpointar” dem.
Det kommer som sagt snart.

David; En sån funktion är på väg. Jag är bara för dålig på det tekniska baom den här bloggen för att få det att funka. (Vad hände egentligen med vanlig hederlig html-kod? Det kunde jag i alla fall lite av.)
Tills vidare går det utmärkt att använda min E-postadress.

He-Man; Det där lät ambitiöst. Det ska det såklart vara, men så många frågor får inte plats i mitt huvud just nu. Det får jag ta tag i när jag kommit hem och har lite lugn och ro omkring mig. Men tack för att d ger mig input.

Lilla Li;  Nu har jag kollat in tråden. kul läsning. Mycket positiv kritik där.
Den har genererat ganska mycket trafik hit. Nu ska jag sätta mig och surfa runt på Bröllopstorget och hitta lite inspiration.
Det var förresten ingen liten lista du hade satt ihop där. Tror du man hinner med alla de frågorna på en frsta date?

Ett svar to “Testar lite här”

  1. Lilla Li Says:

    Hahaha njäe det kan är lite väl magstarkt. 🙂 Jag och min man betade av de flesta under vår 4-veckorssemester förra året. Ganska intressant… 😉

Kommentera

