En dag minde kvar

Och inget mer har hänt.

I dag har jag bara varit på jobbet. Direkt efter det åkte jag via Tyresö för att hämta min bil och ta mig hem till Linköping.
Vad skönt det var att komma tillbaka hit till kajornas stad.

Det betyder inte att jag inte trivs i Stockholm. Tvärtom. Men jag är hemma i min egen lägenhet. Aarons lägenhet. Inte någon annans, där jag är på besök. Det är framför allt det jag saknat tror jag.

Kvällen bjuder på en lugnare fest. I morgon går det här tåget vidare mot målet. Lite seriös planering väntar mig. Det börjar bli dags att lägga upp en tidsplan för projektet. En ordentlig, så att jag inte missar något.

Vi hörs i morgon igen, mina vänner (och möjliga blivande fruar).

Ett svar to “En dag minde kvar”

  1. Stina Says:

    Det här är det roligaste jag har hört på länge. Jag hörde att du och Magnus har stora planer för denna blogg och jag önskar er all lycka. Här kommer en snabb fråga efter att ha läst dina tidigare inlägg: Hur ställer du dig till alla hedningar där ute som liksom jag inte skulle vilja lova trohet och kärlek i ett hus som tillägnas den kristna guden? Är kristlighet ett krav på din framtida fru eller kan du vara flexibel med kyrkan som vigselplats?

Kommentera

